... JOU

Dags lista...
1. Två killar jag litar på
2. Två tjejer jag lita på
3. En som får mig att le
4. Barndomsvän
5. Den som smsade mig senast
6. En jag vill ha tillbaka i mitt liv
7. Någon som vet hur man gör mig glad
8. Någon jag verkligen älskar
9. Någon som gör mig avundsjuk
10. Någon som har förändrat mitt liv
11. En kille jag skulle vilja känna bättre
12. En tjej jag skulle vilja känna bättre'

Dags lista...
1. Två killar jag litar på
2. Två tjejer jag lita på
3. En som får mig att le
4. Barndomsvän
5. Den som smsade mig senast
6. En jag vill ha tillbaka i mitt liv
7. Någon som vet hur man gör mig glad
8. Någon jag verkligen älskar
9. Någon som gör mig avundsjuk
10. Någon som har förändrat mitt liv
11. En kille jag skulle vilja känna bättre
12. En tjej jag skulle vilja känna bättre'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0